28.04

Właściwie cały dzień odbębniłam przed 9 rano. Poszłam do lekarza (to dlatego tak wcześnie się zwlekłam) zanieść to i owo do badań. Jestem bardzo dzielna z tymi badaniami, jeszcze żadnego nie ominęłam ani nie zgubiłam żadnego świstka i nawet nie spóźniłam się nawet na te o najbardziej dzikich porach. Może jest dla mnie, jako matki nadzieja. Poszłam też do banku i zyskałam nowe skile płacenia za kataloński przez bankomat (tak!) oraz pierwszy raz od dawna zrobiłam zakupy, więc Rafał będzie miał śniadanie. Resztę dnia spędziłam już mniej produktywnie, bo boli mnie głowa (znowu) a ciężko być produktywnym nie ruszając czachą. Ale PITa rozliczyłam, co wprowadziło mnie w stan smutku i nostalgii, bo trzeba będzie korygować. Jestem dziś LENIWĄ BUŁĄ

a oto jak żyć, kiedy jest się leniwą bułą

Leave a Reply

