6.09

postanowiłam zrobić prawidziwe suszone pomidory- suszone na słońcu oczywiście: oto one, zobaczymy jak będą wyglądały za 3 dni

wpid-img_20140906_105910.jpg

 

dzięki moim pięknym pomidorkom i dzieki temu, że mam za dużo wolnego czasu zrobiłam przpyszny lunch: zupę pomidorową z wyciętych środków i sałatkę z gruszek, pomarańczy i kurczaka, czyli wszystkiego, co chciało mi uciec z lodówki.

wpid-img_20140906_143717.jpg

i skończyłam moje owieczki, którymi zajmowałam się od trzech dni

wpid-img_20140906_160041.jpg

teraz siedzą na przeciwko mnie i w ciszy mnie oceniają.

Leave a Reply

